تعمیر و نگهداری انواع کمکپکتور صفحه ای ( قسمت اول)

کرایه و فروش ابزار آلات صنعتی و ساختمانی در تهران

تعمیر و نگهداری انواع کمکپکتور صفحه ای ( قسمت اول)

۱۸۷ بازديد

توضیحات کمپکتور صفحه ای بنزینی

کمپکتور یا خاک کوب برای کوبش و متراکم کردن انواع خاک جهت زیرسازی های محدود مورد استفاده قرار میگیرد. کمپکتور صفحه ای دستی به واسطه وزن محدود و ارتعاش دستگاه و متناسب با میزان گاز تنظیم شده توسط کاربر می تواند میزان ارتفاع 5 تا 20 سانتیمتر خاک را بکوبد.کمپکتور ها به صورت کلی از دو قسمت مجزا از هم تشکیل شده اند که به واسطه دو فولی و کلاج و همچنین تسمه به یکدیگر وصل شده اند. هنگامی موتور روشن می شود کلاجی که شفت موتور متصل است با میزان گاز موتور تنظیم شده و به وسیله تسمه ، فولی متصل به شاسی را درگیر کرده و کمپکتور شروع به ارتعاش یا کوبش می کند.
 
نکات مهم قبل از راه اندازی کمپکتور
ب
سیار دیده می شود که کاربران یا کارگرانی که با دستگاه های موتوری کار میکنند بدون توجه به نکات نگهداری انواع دستگاه در همان ابتدا اقدام به روشن کردن و کارکردن با دستگاه مینمایند. این اقدام آنها سبب می شود تا عمر دستگاه بسیار کم شده و میزان استهلاک و امکان خرابی دستگاه بسیار بالا رود. از این رو پیشنهاد می شود تا کارگران به نکات زیر توجه کنند.

ادامه مطلب

 

 

مجموعه سهندابزار علاوه بر فراهم آوردن امکان خرید و کرایه کمکتور صفحه ای ، با خدمات تعمیر و نگهداری انواع کمپکتور صفحه ای در خدمت همکاران ومشتریان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت سهند ابزار مراجعه نمایید و یا با ما در تماس باشید.

09128107868

09388551159

02133751000

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.